Případová studie: Michal snížil svůj biologický věk o 11 let

47letý podnikatel Michal snížil svůj biologický věk o 11 let. Úspěšně zredukoval hladinu stresu, zvýšil množství energie, snížil riziko kardiovaskulárních onemocnění a prodloužil telomery. Čtěte dál a zjistěte, jak přesně jsme těchto změn dosáhli.

← Všechny články
introduction

minuty Čtení

Proč Michal kliniku navštívil?

Michal je podnikatelem v oblasti pohostinství. Do Healthy Longevity Clinic přišel s tím, že je nespokojený se svým životním stylem a zdravím. Podnikání pro něj bylo náročné, a proto se cítil přepracovaný a vystresovaný a nedokázal se uvolnit. Jeho strava zahrnovala velké množství masa, cukru, lepku, laktózy a průmyslově zpracovaných potravin, pravidelně kouřil cigarety a pil alkohol. Navíc často trpěl bolestmi hlavy a špatně spal.

Jaké problémy a rizika jsme objevili?

Provedli jsme diagnostická vyšetření, která odhalila, že ačkoliv je Michalův chronologický věk 47, jeho biologický věk je 54 let. Navíc diagnostika ukázala následující zdravotní problémy:

• zvýšená zánětlivost cév
  • znepokojivě vysoké hladiny lipoproteinu (a)
  • nedostatek vitaminu D
  • narušení metabolismu lipidů
  • zvýšená hladina glukózy v krvi
  • mírně narušená funkce jater

Na standardní klinice nebo v nemocnici by Michala nepovažovali za „nemocného”, a nepodnikli by proto žádné další kroky. Náš test ale ukázal, že pokud Michal nic nezmění, pravděpodobně se mu v příštích 5–10 letech rozvinou nemoci, které povedou k výraznému poklesu kvality jeho života.

Co jsme Michalovi doporučili?

Na základě výsledků diagnostiky Michael obdržel:

• vysoce individualizovaný výživový plán, který vychází z jeho genetických predispozic
  • nejnovější vědecky ověřené suplementy pro podporu longevity
  • suplement určený ke stabilizaci, nebo dokonce prodloužení telomer (jeden z procesů, které ovlivňují stárnutí)
  • suplementy pro ochranu jater

Výsledky

Za jediný rok Michal snížil svůj biologický věk z 54 na 43 let. Podařilo se mu změnit stravování, snížit stres, zlepšit kvalitu spánku a zároveň si udržet rychlé životní tempo. Jeho hladina energie se výrazně zvýšila a všechny krevní parametry vykazují zlepšení.

Navíc, když Michal viděl, jak změna životního stylu pozitivně ovlivňuje jeho zdraví a náladu, prolomil své dlouhodobé špatné návyky, jako je kouření a alkohol. To předtím sám nedokázal.

Před:

• biologický věk: 54
  • neustálá únava
  • pocit stresu a přepracování
  • časté bolesti hlavy
  • nedostatek živin
  • závislost na alkoholu a tabáku
  • zvýšené riziko onemocnění

V následujících letech by se Michalovo zdraví pravděpodobně nadále zhoršovalo a hrozil by mu rozvoj civilizačních chorob, jako je cukrovka nebo kardiovaskulární onemocnění.

Po:

• niologický věk: 43
  • mnohem více energie
  • nižší stres
  • už žádné bolesti hlavy
  • zlepšení hladiny cholesterolu
  • vyvážená strava
  • nez závislosti
  • prevence cukrovky a kardiovaskulárních chorob

V následujících letech bude Michal pravděpodobně žít zdravě a aktivně a udrží si vysokou úroveň energie i kvality života bez zvýšeného rizika onemocnění.

Proč Michal kliniku navštívil?

Jaké problémy a rizika jsme objevili?

• zvýšená zánětlivost cév
  • znepokojivě vysoké hladiny lipoproteinu (a)
  • nedostatek vitaminu D
  • narušení metabolismu lipidů
  • zvýšená hladina glukózy v krvi
  • mírně narušená funkce jater

Co jsme Michalovi doporučili?

Na základě výsledků diagnostiky Michael obdržel:

• nejnovější vědecky ověřené suplementy pro podporu longevity

• prevence cukrovky a kardiovaskulárních chorob

Máte otázku?

Download Brochure

Enter your name and email and you will get access to the brochure immediately.

By submitting you agree with our Privacy Policy.
Successfully sent

If you have any questions, don't hesitate to contact us.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
6 MB